Latest reviews

SitecodeLocation nameDate MarkReview
46977 Camping Las Palmeras26-2-2017 9
Hier gestaan van 20/2 tot 26/2 2017. Een prima plek, meer ruimte dan bij veel andere camperplaatsen. Uitstekende sanitaire voorzieningen. Zeer schoon en ruime douches, met ongelimiteerd heerlijk warm water. Cafe restaurant op het terrein en goeie prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een plek om nog eens terug te komen. Toon en Tonny
21554 camperplaats Alvor26-2-2017 7
Bastast deze camperplaats nog?
43751 Camperlocatie Eeterij De Pont26-2-2017 8
prima plek met leuk uitzicht all-inn met stroom en water 10 euro vanaf 1 april mogelijkheid om toilet te legen tussen 9.00 en 10.00 uur s'ochtends
53434 Port de Plaisance de Hautmont26-2-2017 9
Deze plaats behoeft geen commentaar : een prachtplaats. Ruime percelen op verharde ondergrond(grastegels). Alle voorzieningen aanwezig. Een mooi zicht op de nieuw aangelegde yachthaven. Enig minpuntje:aanmelden tijdens de openingsuren van de capitainerie (zie website).Fietsen en wandelen langs de Samber.Uitstekende wifi.Tijdens de dag wat lawaai van passerende treinen. 's Nachts rustig.
30312 Camping Jonio26-2-2017 9
Zeer vriendelijke ontvangst door het Duitse volk. Mooie parkeerplaats met uitzicht op de zee en de branding op de lava rotsen. Hoewel niet super modern, maar schoon en goed onderhouden. Nu het einde van februari, niet veel gasten. Goede verbinding met de bus naar de stad. € 17 all-inclusive. Met ACSI. Van ons een absolute aanrader.
1829 Parking26-2-2017 7
Geweldige locatie vlak naast de stoeltjeslift. € 10 per nacht met elektriciteit, of vrij in de andere parkeergarages. We bezochten tijdens schoolvakanties en op een zaterdag en het was erg druk. Er is een verspilling afvoer, maar omdat het zo druk was konden we niet om het te krijgen.
43072 Aire Muncipale26-2-2017 8
Mooie kleine tussenstop. Erg stil.
50751 Camping La Tourelle26-2-2017 7
Rustige plek nabij gemeentelijk zwembad. Moncontour is een aardig stadje om één of twee uurtjes doorheen te slenteren.
87 't Crumpse hoekje26-2-2017 9
wij Peter, Nel en hond Maicka zijn de eerste 2 nachten/dagen dat wij Camperen bij deze CP geweest. Top verzorgde CP, schone sanitaire/douche gelegenheid, vriendelijke CPhoudster, duidelijk en gastvrij, onze dank daarvoor
12509 Am Kindergarten26-2-2017 7
Bezocht op 25 en 26 februari 2017. Prima overnachtingsplaats. We stonden er met nog 2 andere (onbemande) campers. Heel rustig en dit ondanks het carnaval. De sanizuil en loosput bevinden zich bij de uitgang van de parkeerplaats, linksaf en gelijk rechtsaf voor het gebouw van Deutsches Rotes Kreuz (DRK). Toen wij er waren was het water afgesloten, enkel lozen was mogelijk.
Advertisement