Latest reviews

SitecodeLocation nameDate MarkReview
53434 Port de Plaisance de Hautmont26-2-2017 9
Deze plaats behoeft geen commentaar : een prachtplaats. Ruime percelen op verharde ondergrond(grastegels). Alle voorzieningen aanwezig. Een mooi zicht op de nieuw aangelegde yachthaven. Enig minpuntje:aanmelden tijdens de openingsuren van de capitainerie (zie website).Fietsen en wandelen langs de Samber.Uitstekende wifi.Tijdens de dag wat lawaai van passerende treinen. 's Nachts rustig.
30312 Camping Jonio26-2-2017 9
Zeer vriendelijke ontvangst door het Duitse volk. Mooie parkeerplaats met uitzicht op de zee en de branding op de lava rotsen. Hoewel niet super modern, maar schoon en goed onderhouden. Nu het einde van februari, niet veel gasten. Goede verbinding met de bus naar de stad. € 17 all-inclusive. Met ACSI. Van ons een absolute aanrader.
1829 Parking26-2-2017 7
Geweldige locatie vlak naast de stoeltjeslift. € 10 per nacht met elektriciteit, of vrij in de andere parkeergarages. We bezochten tijdens schoolvakanties en op een zaterdag en het was erg druk. Er is een verspilling afvoer, maar omdat het zo druk was konden we niet om het te krijgen.
43072 Aire Muncipale26-2-2017 8
Mooie kleine tussenstop. Erg stil.
50751 Camping La Tourelle26-2-2017 7
Rustige plek nabij gemeentelijk zwembad. Moncontour is een aardig stadje om één of twee uurtjes doorheen te slenteren.
87 't Crumpse hoekje26-2-2017 9
wij Peter, Nel en hond Maicka zijn de eerste 2 nachten/dagen dat wij Camperen bij deze CP geweest. Top verzorgde CP, schone sanitaire/douche gelegenheid, vriendelijke CPhoudster, duidelijk en gastvrij, onze dank daarvoor
12509 Am Kindergarten26-2-2017 7
Bezocht op 25 en 26 februari 2017. Prima overnachtingsplaats. We stonden er met nog 2 andere (onbemande) campers. Heel rustig en dit ondanks het carnaval. De sanizuil en loosput bevinden zich bij de uitgang van de parkeerplaats, linksaf en gelijk rechtsaf voor het gebouw van Deutsches Rotes Kreuz (DRK). Toen wij er waren was het water afgesloten, enkel lozen was mogelijk.
3333 Gasthof Zur Goldenen Sonne26-2-2017 1
Het voorstel heeft geen infrastructuur voor campers. Een deel van de parkeerplaats van het restaurant. Heel raar. Jacks varieerden al niet op het rechte stuk. Al vroeg in de ochtend zwaar verkeer op de hoofdweg die ongeveer 20 voet vanaf de parkeerplaats loopt. Deze zeer luid. Kirchturmglocke erg vervelend. Alle kwartier. Eten in het restaurant zeer goed. Cute operator.
51442 Camper Stop Planica26-2-2017 1
Ik heb net een review voor een cp gemaakt (tarvisio) en m abusievelijk hierbij geplaatst, evenals de foto. Deze kunnen dus weg. De eerder genoemde plek heb ik opnieuw ingevuld!
51205 Camp Spik26-2-2017 8
Fijne camping met camperplekken. Winkel op het terrein, restaurant vlakbij, wellness in het nabij gelegen hotel. Lekker rustig en zonnig, mooi uitzicht op het Triglav massief. Niets meer te wensen!
Advertisement