Latest reviews

SitecodeLocation nameDate MarkReview
23251 Aire de Camping-Car Plage Ouest25-2-2017 1
ruimte op de vaste (gravel) afgesloten toilet en vuile voor urinoirs, geen receptie voor de betaling en in het licht van de panelen lijkt vrij (in februari). In feite gebeurt er niet een agent heel vroeg als je slaapt op een papier te zetten om te gaan betalen 13 € in het cultureel centrum in het centrum van de stad of ALL parkeren verboden voor kampeerders. Saintes een scam om C Cars!
13235 Parking25-2-2017 7
CP gelegen in een rustige buurt vlakbij het centrum. Vijver met verschillende vissoorten zoals voorn, karper, modderkruipers en forel.
52540 Parque do Rio de Silves25-2-2017 9
Er zijn nu 3 wasmachines (een beetje prijzig voor Euro 4). Alles is goed doordacht, schoon en netjes. Geweldige locatie voor de stad. Douches in grote cabines groot genoeg voor 2 personen met elektrische voor haardroger, bij 50C gedurende 5 minuten een geweldige deal. In de stad het restaurant Casa Velha aan het doen zijn speciaal menu Euro 8 4 gangen, wijn, port en koffie. Tal van plaatsen in het gebied lopen.
9628 Römerquelle25-2-2017 10
24 februari 2017 op door reis voor werk. En even hier overnacht. Geweldige plek. 👍🏼👍🏼👍🏼
163 Restaurant De Wekker25-2-2017 10
Hartelijk ontvangst, prima overnachtingsplek met stroom en water en fantastisch eten! Wij waren hier als start van een weekje vakantie op vrijdag 24 feb. 2017. het Tasty-menu is een aanrader. in De Weeker wordt op hoog niveau eten bereid, gepresenteerd en geserveerd. wij zullen hier nig vaak komen!
12930 Wohnmobilstellplatz25-2-2017 5
Huidige Ik betaalde 's nachts 8, - in 50c stukken; ongeveer 0 graden. Verwarming via Truma was, maar anders betaal ik zo de 4 - 5 - zelfs bij veel koudere temperaturen (tot -17)
12930 Wohnmobilstellplatz25-2-2017 5
Helaas heeft het internet niet werkt, noch de iPhone, iPad of Android :( Fürmich de belangrijkste reden voor de reis!
8964 Taverne Herberg Mie Maan25-2-2017 4
Hier geweest 17 februari , goede plaats voor 1 overnachting , de taverne is aan de ongezellige kant , selfservice stelde niet veel voor , de taartjes waren waarschijnlijk van de dag voordien , onsmakelijk . Wel een mooie plaats om te wandelen door de bossen
18666 Stocksee24-2-2017 3
niet slecht hier weer te komen
21754 Vacaria24-2-2017 9
Gezellige rustige en kleinschalige camperplaats. Vriendelijke eigenaars. Propere douches en toiletten. Uitstekende wifi. De vermelde voorzieningen aanwezig. Wat wil je nog meer voor 6 euro
Advertisement