Latest reviews

SitecodeLocation nameDate MarkReview
24789 Jachthaven Penuwelz26-3-2017 10
Zelden zoveel gekregen voor zo weinig geld. water ,Ele . 16a.,wc en douche ,staanplaats en lekker restaurant en dit voor maar 6€ . Wij komen zeker terug . Doe zo verder.
14202 Parking de Autocaravanas26-3-2017 6
Goede plek voor het bezoek van LEON. ongeveer 15 minuten lopen naar de oude binnenstad. 'S Nachts, verrassend stil. Cover zijn ingebed in de rode vlekken en verwijdering - voor de Ver. nota beelden.
9741 Kalmthoutse Heide26-3-2017 7
Officieel 2 keer 2 plaatsen. We stonden er met een 10 tal, goede satellietontvangst, rustig om te slapen. Tegenover bezoekerscentrum met museum, toiletten,...talrijke wandelroutes, wandel-en fietsknooppunten. -puntje geen mogelijkheid om toilet te ledigen. Bij mooi weer erg druk, op en af gerijd van auto's die een plekje zoeken.
27305 Bønnerup Lystbådehavn26-3-2017 8
Nice place, we had a good time at the place.
26254 Roquetas de Mar playa Serena26-3-2017 6
Toen wij er op 2 juni aankwamen stonden hier 2 busjes en 1 Spaanse camper. We hebben met de fiets de omgeving verkend. Later kwam er nog 1 Nederlandse camper. Zij lieten ons weten dat ze naar een plek noordelijk v.h. Plaatsje te gaan. Straatnaam Calle de Portugal. Wij besloten hen te volgen. Hier stonden op dat moment ca . 10 Campers, hier hebben wij overnacht.
19356 Amicitia Hotel Sneek26-3-2017 9
Helemaal top voor een dagje/nachtje Sneek. Mooi dichtbij het centrum, 5 minuutjes op de fiets. De heer en dame achter de receptie (denk hotel eigenaren) zijn zelf ook camperaars. Leuk dat ze deze cp gerealiseerd hebben. Ontbijt ook prima in het hotel.
14785 Reisemobilstellplatz Römerwardt26-3-2017 7
Goede camperplaats maar overvol. Alle voorzieningen aanwezig. Voor ons echter te druk...
12388 Area Il Pozzo26-3-2017 8
Vriendelijke beheerder, wifi in de camper, in maart betaal je €15 per nacht. leuk fietspad over de voormalige spoorbaan naar san remo.
8851 Sonja´s Wohnmobilhafen26-3-2017 9
Perfecte camperplaats met alle voorzieningen en met een prachtig uitzicht op de Main. Men kan er heerlijk fietsen en wandelen! Beheerder is wel in voor een praatje...
4502 Camper Area del Bowling di Diano26-3-2017 8
prima overnachtingsplek, €15 per nacht betaald en €1 voor 3 minuten warme douche. Vriendelijke beheerder en wifi werkt goed in de camper.
Advertisement