Actueel

Informatie rondom camperplaatsen en campings verandert dagelijks. Ook de data op Campercontact wordt dagelijks bijgewerkt. Hieronder vind je een overzicht van de laatste reacties, wijzigingen en nieuwe locaties.

Latest reviews

SitecodeLocation nameDate MarkReview
49863 Parking Veerstoep30-3-2017 7
we hebben hier overnacht maar het veerpond maakt toch meer lawaai als je verwacht ook was er wat hangjeugd die de auto,s aan het uittesten waren. wel een erg leuk dorpje om te bezoeken op loopagstand.
49863 Parking Veerstoep30-3-2017 7
Een boot amateur slot! sites zijn groot genoeg om het afsluiten van de stoelen, kijken naar de boten en een praatje maken met de vriendelijke voorbijgangers. Nadelen: lawaai en diesel geur van 6 uur tot 22 uur tray.
40897 Parking Puente de los Remedios29-3-2017 8
Rustige maar vooral goedgelegen plaats om de schitterende stad te bezoeken. Door de permanente bewaking hadden we een goed gevoel niettegenstaande mix-parking.

Latest added motorhome stops

SitecodeLocation nameCountry / Region / CitySubcategory
47770 Camping De Balloohoeve Nederland / Drenthe / Balloo Speciaal voor campers
54208 Finca El Arenal Spanje / Baleares / El Arenal Bij particulier of bedrijf
54206 Parking Recinto Ferial de Sanlucar Spanje / Andalusia [04-11-14-18-21-23-29-41] / Sanlúcar de Barrameda Op mix-parking

Latest amended motorhome stops

SitecodeLocation nameCountry / Region / CitySubcategory
54164 Barragem de Albergaria Dos Fusos Portugal / Alentejo [20-21- 70>79] / Alvito Op mix-parking
54165 Parque Campismo Mogadouro Portugal / Norte [36 - 40>49 - 50>54] / Mogadouro
54177 Camping Calico Park Portugal / Algarve [80 > 89] / Vila Nova de Cacela

Recently added routes

RoutecodeName of routeLengthDescriptionCountry(ies)
RT26032 NB. Reisdag 07 V2 129 km
De route gaat verder langs de Plages du Débarquement (Invasie stranden). Een indrukwekkende aaneenschakeling van Mémorials en musea, maar ook het Cimetière Americain de Normandie en daarmee in contrast het Duitse kerkhof in la Cambe. Een memorabele tocht. Tot Port-en-Bessin rijd je de "Overlord route", daarna gaat de route door als "D-Day le Choc". Sainte Mère Église is voor ons het eindpunt van de route van de D-Day stranden. Hierna pakken we een stukje snelweg richting Urville-Nacqueville.
FR
RT25907 067 Ashbourne --- Thresfield 213 km
Een mooie tocht door het Peak District, het eerste nationale park in Groot-Brittannië, en het zuidelijke gedeelte van de Yorkshire Dales, ook een nationaal park.
GB
RT25887 067 Ontschepen in Hoek van Holland2 2 km
Na het uitchecken kun je dezelfde route als de heenreis nemen. Een veilige thuisreis gewenst!
NL
Advertisement