bhwiltjer

Zowel op onze heen-als terugreis deze camperplaats aangedaan. mooie camperplaats bij restaurant. We werden vriendelijk ontvangen. eigenaar spreekt verschillende talen! bertenyolanda

B.Biemans1958

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n mooie recensie achter te laten. We kijken ernaar uit om u weer te zien. Frank

Perfect. zeer schoon en zeer praktisch servicegebied. De eigenaar is zeer beschikbaar. Mooie wandelingen vanaf de parkeerplaats.

Bedankt voor deze geweldige beoordeling, graag tot ziens

Bedankt voor deze geweldige beoordeling, graag tot ziens