Heel rustige plek, alhoewel...zo wakker worden tussen de ganzen. Was voor ons een tussenstop, maar hier willen we nog wel terug komen

MobiMickey

Mooie parkeergelegenheid langs de gracht met grasvelden, dus we konden buiten zitten. Geen faciliteiten maar ideaal voor een stop van één nacht. Zeer vredig.

Fantini

mooie parkeerplaats aan het kanaal. een Camperplek kun je niet noemen want er zijn geen voorzieningen. zelfs een afvalbak ontbreekt. toch kun je hier prima een nacht staan. lekker rustig en de plekken kun je zo groot maken als je zelf wilt, er zijn geen lijnen of vakken.

• Vaart-Noord

9881, Aalter, BelgiëSitecode: 2394