let op!! maandag en dinsdag ruhetag. zeer vriendelijke uitbater. gratis stroom.

Turner67

uitstekend eten! het parkeren is prima als je vroeg bent, de gastheer zal je stroom geven! Eet mee, blijf gratis !! gewoon perfect!

No1carra

Wil je iets lekkers eten in een leuk restaurant, dan ben je hier aan het juiste adres. Hele fijne behulpzame baas en vriendelijke bediening. We komen terug :-)

Vallyblack

let op!! maandag en dinsdag ruhetag. zeer vriendelijke uitbater. gratis stroom.

Landgasthof Stark