prima plaats, wij waren hier op 5 en 6 januari. Geen last gehad van de weg er naast. De stad is op loopafstand, waar van alles te vinden is. Enige nadeel van de WiFi is, dat deze aan de straatkant heel slecht bereik heeft en je er dan eigenlijk geen gebruik van kunt maken.

Samantha-en-René

Er zijn 2 plaatsen waar je de cassette kan lozen MET kraan om te spoelen + lozing van grijs water. Goede verharde plaatsen en toch vrij rustig.

leuk plekje geen kraan om wc te spoelen, 4 euro douchen

leuk plekje geen kraan om wc te spoelen, 4 euro douchen