Nette verharde plaats. Betaalautomaat geeft aan dat je met EC kaart kunt betalen, maar weigerde mijn beide kaarten. Parkeergeld vervolgens met munten, maar heeft geen wisselgeld dus gepast geld betalen.

Theo1950

Een plek om verliefd te worden...Ik kom graag regelmatig terug. Het is hier gewoon prachtig.

schnullman

Hallo, nu kun je met een kaart betalen, we waren hier jaren geleden, alles is hier iets duurder geworden, maar ik denk dat het redelijk is 😉 de afvoer is niet zo geweldig met het zoete water, dus het zou geweldig zijn als de gemeente zou het veranderen.

Wohnmobilhafen Nettersheim