Vandaag hier één nacht gestaan. Met dank aan de stad Duisburg. Helaas was het 's nachts erg luid vanwege jonge mensen, maar ze waren erg vriendelijk en na een kort gesprek was de muziek ook stil. Een kleine tip voor de stad: scheid de campers van de auto's.

Snappy

Prima basisplek als je alles ( toilet en douche) aan board hebt. Je wandelt zo naar het Landschaftspark Duisburg

Ruim plek, maar pas op je spullen. Bij ons zijn 2 zonnepanelen van ons dak gestolen. 1 beugel kregen ze niet los, die hebben we dan nog. Wij stonden op het 2e parkeerterrein naast een caravan die daar gestald stond. Dus een slechte ervaring. Landschaftspark is wel een aanrader

Landschaftspark Duisburg -Nord