• april 2023

Hebben hier op 4/04 overnacht. Mooie CP waar je op gras staat. De plaatsen zijn ruim, omgeven door hoge bomen. Voor stroom betaal je 50ct/kw. Op wandelafstand van het centrum. Ondanks snelheidsbeperking van 50, s'morgens veel geluidshinder van het snelle verkeer.

• maart 2023

Prima camperplaats voor gezinnen. Felsenmeer op loopafstand, jonge kinderen goed in de gaten houden/niet van de paden, de spleten zijn diep. Sauerlandpark op loopafstand, met leuke speeltuinen en een gave skatebaan. onze tieners hebben zich er uren vermaakt.

FamilieVanDieren

Parkeerplaats onuitnodigend, bouwmachines en containers en stacaravans geparkeerd met locatieborden. er waren nog 8 plaatsen over maar we reden door naar Sundern.

• april 2023

• maart 2023