Stroom werkt wel, € 1,- voor 8 uur. Staan inderdaad voertuigen die er niet horen te staan, maar plek genoeg en behulpzame mensen. TV-ontvangst niet op alle plekken door de bomen. Goede plek voor een nachtje rust

Frank-en-Ellen

plaatsen inderdaad bezet door rij school en diverse campers met plaatselijke kenteken. zeef hellend vlak. Wij staan hier voor een nacht. stroomkast werkt niet. Euro inwerpen lukt niet. Kortom gemiste kans voor de gemeente. Geen extra inkomsten.

Wim-en-Ingrid

Goede cp, er is ook stroom aanwezig. Alleen jammer dat er plaatsen bezet zijn door inwoners van het dorp. Er zijn 2 supermarkten in het dorp. We hebben goed geslapen en als tussenstop prima plaats. Wij komen terug.

• Am Nickelgarten

67593, Westhofen, Duitsland