Een prima parkeerplaats aan het water voor €10!

Nico-R.-

een mooie plek dichtbij de stad, het kost €10 om de plek te betreden en je kunt hier maximaal 3 dagen verblijven, er zijn geen voorzieningen, maar op de parkeerplaats daarachter zijn openbare toiletten en een sanitaire automaat

ALLarsen

We wilde hier zaterdag middag 14 okt 23 gaan staan oml te overnachten, maar er stond een bordje, zondag vanaf 5:30 uur mogen er geen campers meer staan ivm de markt zondag. Deze zondags markt komt vaker voor op deze kade.

Fredo55

Een prima parkeerplaats aan het water voor €10!

Stellplatz Petriförder