Leuke plek bij het hotel 25 euro voor een nacht inclusief douches is ok. Elektriciteit kost extra. De snelweg ligt op ongeveer 1-2 km afstand en je kunt het duidelijk horen

Hold649

Eerlijk gezegd vind ik 20 euro wel wat aan de hoge kant voor het gebodene. De stroomprijs komt hier nog bij. We hadden ook best veel last van de stank van de struisvogels. Grijs water kan niet geloosd worden en chemisch toilet kan in de bezoekerstoilet. Daar hebben wij van afgezien.

Blikman

wat een leuke locatie en vriendelijke receptioniste. lekker gegeten in het restaurant en fijn douchen. kaartje krijg je als je betaald bij de receptie. €20 per nacht.

SP Landgasthof Sonnenhof