We zijn naar de plek gereden omdat er stond dat deze wel 12 meter lang was. Wij zijn 9m en dat paste niet.

Jupili

prima eenvoudige plek voor een overnachting. Goedkoop en vlak bij watervoorziening (bij wasstraat / benzinepomp) Kostte 7 euro

TonRooij

Voordelige plaats voor 7 € inclusief elektriciteit plus 2 € toeristenbelasting / persoon. Zeer geschikt voor overnachtingen. Het uitzicht op het meer wordt belemmerd door struiken. Goede wandel- en fietsmogelijkheden.

Wohnmobilstellplatz Mölln - Am Ziegelsee