Tja je houdt ervan of niet om hier voor €35,00 per nacht te staan. Wij kozen ervoor omdat we een weekend naar Helsinki gingen zonder camper en hier stond de camper veilig. Je kunt heel makkelijk op de fiets naar de gave stad. Mooie zonsondergangen te zien!

Herbie-en-Willeke

Wederom is de omschrijving nog steeds niet gewijzigd. DIT IS NIET ALLEEN EEN CAMPING VOOR RV!!!!!!!!!!!!

Cyclists

onvriendelijke baas vraagt inmiddels 40 euro en voor gebruik overige faciliteiten extra. Wij zijn vooral door de lompe houding van de man doorgereden dus geen beoordeling.

Pirita Harbour Motorhome parking Tallinn