koenvdijk91

Goed verzorgd sanitair en royale camperplek. Bij de vaste bewoners van de camping is het hoofdzakelijk een rommeltje en wordt wel eens geklust. Jammer van de rust.

Wimcorvers

We hebben hier twee nachten gestaan. Prima camping! Schoon sanitair. Behulpzaam personeel. Ruime plekken.

Hallo, Feedback als deze is zeer motiverend voor ons hele team, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn verheugd om te zien dat uw ervaring met ons was zoals u had verwacht. We verwelkomen u graag terug in onze vestiging!

Camping Koawa Ramstein Plage