Camping Municipal Le Vallon de l'Ehn

Obernai, Bas-Rhin, Grand Est, Frankrijk

Prima camping vlakbij een leuk plaatsje. Sanitair en servicevoorzieningen prima in orde. Waterkraan op de plaats zelf. Goede WIFI. Veel ruimte. En nederlands en engels sprekend. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Doublecie

Bonjour Doublecie, Wij danken u hartelijk voor uw bezoek en voor uw mooie recensie! Wij hopen u een volgende keer weer te mogen ontvangen op onze camping in Obernai! Met vriendelijke groeten, Het team van camping "Le Vallon de l'Ehn" in Obernai

Mooie rustige camping. Sanitair oké. Geweldige wifi. Duidelijke aanbeveling!

jak4i

Bonjour Jak4i, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw mooie recensie en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen! Het team van camping "Le Vallon de l'Ehn" in Obernai

Doublecie

Mooie rustige camping. Sanitair oké. Geweldige wifi. Duidelijke aanbeveling!

Camping Municipal Le Vallon de l'Ehn