• mei 2022

Douches en omwas water goed warm. Sanitair is schoon behoorlijk gedateerd. Belangrijk is dat het schoon is. We hebben gekozen voor een staplaats met mooi uitzicht. Heel vriendelijke personen.

• september 2018

Gemengde mening. De locatie van de camping is echt geweldig. Sommige locaties bieden een prachtig uitzicht. Door nadelen, sanitair te wensen over. Ze zijn niet erg schoon en vereisen een grote renovatie. De receptie is erg leuk. Mogelijkheid van brood in de ochtend.

• juni 2018

• mei 2022