Ik wou er gisteren de nacht doorbrengen maar het lag er te slijkerig naar mijn zin bij, zeker ook om de hond nog uit te laten… op zich jammer want lijkt mij anders wel een fijne plek om de nacht door te brengen.

bij volle sedan is deze zeer rustige plek gelijkwaardig

francedodo

Voor ons een heerlijke plek aan het water met zicht op de sluis, zonder voorzieningen. Inderdaad fijn en gemakkelijk fietsen langs de Maas, maar wees wijs en fiets naar Charleville-Mézieres, dat is een paar km meer dan Sedan, maar veel meer de moeite waard.

bij volle sedan is deze zeer rustige plek gelijkwaardig

• D764