Camperplaats ligt wel aardig. I.v.m. de muntautomaat zijn wij doorgereden. blijkbaar werkt de muntuitgifte niet op de nederlands bankpas. zonder stroom was voor ons deze tijd van het jaar niet echt een optie.

Huub52

je moet ervan houden, veel asfalt plekken, midden in een dorp met allerlei voorzieningen. idd enkele plekken met gras, maar die zijn snel bezet. Dan liever een plek zonder al de voorzieningen, niet nodig ook.

ook mooie cp vlak voor de brug grasland direct voor de brug

ook mooie cp vlak voor de brug grasland direct voor de brug