Aangekomen op een lege camperplaats, navraag gedaan bij camping municipal. Blijkt dat s'morgens slagboom defect was en iedereen camperplaats verlaten had. Alles werkt terug en we stonden hier als enige. Toch veilig gestaan, geen problemen gehad.

Doro110

wij zijn verrast door poging tot inbraak ons slot is kapot, waarschijnlijk afgeschrikt door de hondjes maar wel vervelend dachten veilig te staan op betaalde camperplaats, ook bij buren is geprobeerd in te breken

Aire de Camping-Car Mouret Leucate Plage