Handige plek om deze mooie stad te bezoeken. Het is geen rustige plek. we stonden er in het weekend en in de nacht werd er een paar keer geschreeuwd en luid gepraat door mensen die uitgaan.

Astrid&Michel

prima cp. wel langs een drukke weg . maar ‘s avonds en ‘s nachts is het rustig. stroom en water en het legen van de toiletcasette is inclusief. 10 min van een mooi centrum.

Broezers

Top plek! Elektriciteit aanwezig. 10 minuten wandelen van het centrum. Genoten van de stad. Komen zeker terug!

Port de plaisance