• november 2023

prima overnachtings plaats, met vuilnisbak, verder geen voorzieningen, voor ons geen probleem, we hebben heerlijk rustig geslapen.

boomkruiper

prima overnachtings plaats. spijtig dat er geen service is van water en elektra. mooi miniatuur park, zeker een bezoek waard. bakker in centrum. mooie wandelroutes.

• juli 2021

Prima overnachtingsplek. Heerlijk rustig met rechte geasfalteerde plaatsen. Geen voorzieningen, wel mooi park met overdekte picknick plek en mountainbikeroutes en wandelroutes. Het dorp is interessant met imposante villa’s en vergane glorie. Bakker in het dorp op 1200m.

• november 2023

• juli 2021