Theo&Jolanda

Gigantische air. Vlakbij centrum. Enkel een klein deel kan elektriciteit aansluiten. Kabels liggen over de weg. Niet overal vlak. Kiezels zorgen voor lawaai. Slechts 1 plaats om te lossen en water te tanken. Plaats om toilet te ledigen is triestig.

Luc-schaumont

Een prima plek om het plaatsje te bezoeken (loopafstand) en op zondag de markt. Erg leuk. Er zijn genoeg plekken een aantal met stroom. Voor stroom betaal je niet extra. Wij hebben €12,00 betaald voor bijna 24 uur. Er is schoon water, je kunt lozen en je toilet legen.

Aire de Camping-Car