• december 2021

20 dec 2021 dit is geen camperplek, maar ‘n parkeerplaats voor klanten, die ‘n rondleiding willen en wijn kopen. We mochten hier een nacht staan en als dank wijn gekocht. de vosjes

• juni 2018

Prima plek voor een overnachting. Geen voorzieningen en het is niet duidelijk waar je precies mag parkeren. Rustig gelegen.

• februari 2017

Heel vriendelijke mensen en Caroline nodigt u uit om de wijn, cognac en pineau te proeven en een bezoek aan de wijnkelders.

• december 2021

• juni 2018