• december 2023

23 december ruimte wordt nu beheerd door cc park, nu net geen 15 euro en dat zonder stroom. De plek was in december beschikbaar. Dat de gemeente dit nodig heeft, jammer dat we hier niet meer komen, is afzetterij.

vsr

Schitterend uitzicht; en dat is het dan. Plaatsen zó smal, dat twee volwassen campers amper hun deur open kunnen doen. Stroom eergisteren uitgevallen, niet gerepareerd. Kiezelstrand (waterschoentjes) niet ver, wel erg stevige klim terug. Toiletten matig.

Trekgans

mooie plaats. is nu wel CCP geworden en niet meer van de gemeente. Alle voorzieningen aanwezig. 4 sterren, 1 ster weg gelaten wegens beperkte wifi. Wifi is traag en blijkbaar beperking in tijdsgebruik. Staat nergens aangeduid, tenzij wij het niet gezien hebben.

• december 2023

Aire de Camping-Car