Net als in de Sadienbüxe zijn we erg krap!!!! afspoelen met koud water!!!! niet leuk, niet aanbevolen

geen zon geweest, geen warm water op de douche, geen goede service

• april 2023

Wij hebben hier vroeg in het seizoen gestaan dus voldoende mooie plekken met prachtig uitzicht. vriendelijke ontvangst. mooi zwembad en wordt alles goed schoongehouden lopen naar Delphi is makkelijk of gratis shuttle nemen. ancient path lopen naar Itea is aan te raden (14 km bergafwaarts).

geen zon geweest, geen warm water op de douche, geen goede service

• april 2023