keurige camping. je kan naar het centrum van Killarney lopen. we zijn vanaf de camping naar Cap Dunloe gereden, prachtig gebied. rond Killarney veel wandel mogelijkheden. in de zomer wel erg druk met toeristen waarschijnlijk. toiletten ed op de camping helemaal prima en schoon. Erik en Joke.

Jokwerk

Rustige camping. Nette toiletten maar beperkt aantal. Douchen 1 euro en voor 1 nacht betaalde we 44 euro wat veel te veel is voor wat ze bieden. Op de fiets goed te doen naar Killarney

loop

Fijne ontvangst. Werden netjes naar onze plek begeleid. Voor de prijs had ik wel gratis douches verwacht. Prima sanitair. Al met al prima camping. Killarney is een leuke stad met genoeg pubs en live muziek. centrum 15 minuten op de fiets.

Fleming's White Bridge Caravan & Camping Park