Eetjepeteetje

verbleef op 13 maart. Guy kwam ons tegemoet en gaf ons de informatie, inclusief een kaart en een routebeschrijving om naar het centrum van Modena te fietsen. Mooie camping, goede faciliteiten, toiletten/douche en elektriciteit alles bij de prijs inbegrepen.

Opieone

Wij hebben het anders meegemaakt. Nadat we op de het knopje bij de toegangspoort gelijk een kaartje kregen en de poort ging automatisch open. Gelijk kwam er al een heer naar ons toe met de nodige en vriendelijke uitleg. Mooie plaatsen en goed op de fiets naar Modena te doen. Prima plek.

Area Camper Club Mutina