6 dagen midden juli. we hadden een geweldige tijd. zeer schoon sanitair. zeer grote plaatsen, zelfs met vrij grote voertuigen, goede en vriendelijke beheerders. een goed welkom dat we zullen herhalen.

• juli 2019

Winterkamperen maar zeer goed aangepast aan andere tijden maar zonder zwembad. Zeer correcte services. Zeer goede situatie in de vallei.

• maart 2019

De dame van de recessie was zo onaangenaam dat we weer vertrokken. De camping ligt helemaal in de schaduw, ik denk niet dat ik de hele dag alleen ben geweest en het is best ver weg van alle sporen dat het helemaal niet de moeite waard is

• juli 2019

• maart 2019