uitstekende service, eenvoudige maar efficiënte camperplaats, zeer vriendelijke eigenaar Matteo (ik heb hem Don Matteo gedoopt vanwege zijn beschikbaarheid en vriendelijkheid) top barservice. de halte wordt ten zeerste aanbevolen.

Sesto75

Prima plek voor 1 nacht of om te wandelen of fietsen in de omgeving. Wij vonden het lawaai van de weg wel meevallen. Wel jammer dat er tussen 21 uur en 7 uur geen toilet beschikbaar is. En helemaal geen douche.

JokeEspeldoorn

welkom en mooie plaats prijs 20 € het meest voor de hand liggende probleem blijft de nabijheid van de weg helse passage sinds 4 uur 's ochtends, het is jammer, want de plaats is erg goed?

Area Il Giardino