Recently added routes

RoutecodeName of routeLengthDescriptionCountry(ies)
25190 066 Aanrijroute versie 2 2391 km
Er zijn veel wegen die naar Bratislava voeren.
NL,DE,SK
25189 067 Harwich ---- King's Lynn 160 km
Vandaag kom je vroeg in Engeland aan en kan het linksrijdend avontuur beginnen. We gaan in Oost-Engeland door het graafschap Norfolk, waar je o.a. door het Thethford Forest rijdt.
GB
25186 044 Dag 5, St Florent - Calvi, versie 2 65 km
Het eerste deel van de route (ong 29 km) rijden we kronkelend door de hoogvlakte en doorkruisen een uiterst verlaten gebied, het Desert des Agriates. Hier ben je een met de natuur. Er zijn af en toe stopmomenten aan de kant van de weg. Deze zijn niet groot en bieden slechts plaats aan een enkele camper.
FR
25184 044 Dag 2, Haven Bastia- St. Florent, versie 2 26 km
Vanaf de haven in Bastia rijd je via een bergachtige weg naar de camping in St. Florent. Onderweg kom je diverse parkeerplaatsen tegen met mooie vergezichten. In de dorpjes zelf is er echter nauwelijks gelegenheid om te stoppen, houd hier rekening mee.
FR
25176 042 Ura Vajgurore-Kavaje 0 km
AL
25114 067 Inschepen ferry in Hoek van Holland 2 km
Routesuggestie naar de haven van Hoek van Holland vanuit de richtingen Den Haag en Rotterdam. De route in Hoek van Holland (op het kaartje)is ca. 2 km en is voor iedereen hetzelfde.
25113 067 Ontschepen in Hoek van Holland 2 km
Na het uitchecken kun je dezelfde route als de heenreis nemen.
25108 Ontschepen in Hoek van Holland 2 km
Na het uitchecken kun je dezelfde route als de heenreis nemen.
25103 Inschepen ferry in Hoek van Holland 2 km
25062 066 7e reisdag Sadov - Zlatniky 159 km
Vandaag de laatste reisdag naar onze eindbestemming: camping Oase bij Praag.We komen eerst langs kasteel Krivoklat, waar je een bezoek kan brengen. Vervolgens komen we langs de glasfabriek in Nižbor, waar je schitterend kristal kan kopen en veel goedkoper als in Praag,
CZ
12345678910...