• december 2023

Nieuw! van 01 oktober tot 01 april een hele etage voor campers. Aan het strand. Geen voorzieningen. wel een openbaar toilet. officiële wijziging geven we door aan NKC.

• oktober 2021

Deze plek is opgegeven, op dit moment zijn er geen officiële camper plaatsen op het eiland. Het gerucht is dat in 2022 een nieuwe plek komt maar is niet zeker waar.

• mei 2021

Helaas mogen hier geen campers of caravans meer parkeren vanwege een door de gemeente uitgevaardigde verordening.

• december 2023

• oktober 2021