Een prachtige camping aan de duinen. Toilet/douchegebouw, vuilwaterstortplaats, chemisch toilet en elektriciteitsvoorziening dit jaar volledig vernieuwd. Het ziet er allemaal tiptop uit. Zon en schaduwplaatsen Hele vriendelijke mensen. ontvangst met thee en koekjes

• december 2018

Echt marrokaans plekkie in het middem van de woestijn. Als je niet van natuurlijk houdt kun je hier beter wegblijven. Wij kregen korting omdat we een week bleven, circa 60€ voor 1 week betaald. Prima prijs. Voor ons een toppertje

• april 2018

Vriendelijk welkom. Plaatsen voor het huis zouden met elektriciteit zijn, maar niet eens genoeg voor de koelkast. Sanitaire voorzieningen volledig geschuurd en verwaarloosd. Zwembad vies. We wilden oorspronkelijk 2-3 dagen blijven, maar vertrokken na een nacht.

• december 2018

• april 2018