Dat je aan komt rijden en er een Belg met grote trots komt melden dat ze de gehele plaats gereserveerd hebben, stond er niet ergens wij reserveren niet volgende keer beter ????

KipKieken

Helaas een slechte ervaring. Helaas hebben wij geen invloed op gasten van ons op de manier hoe men communiceert. Fijn geweest als u ons had gebeld dan hadden wij u vriendelijk te woord gestaan. Het geven van een 1 is voor ons op deze manier niet prettig aangezien het niet een review betreft die wij in de hand hebben. Fijne dag en hopelijk tot een andere keer! Groeten, Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden.

hele leuke camperplaats, alles klopt! Tip: Als je leeuwarden gaat bezoeken en wat wilt eten Keukencafe TOTT sate klaargemaakt op houtskool erg lekker

Marko&Miranda

Dat is ook een hele leuke review! Fijn dat alles klopt, daar gaan wij ook voor:). Keukencafé TOTT is ook zeker een aanrader. Bedankt voor jullie bezoek en graag tot een andere keer. Groeten, Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden.

NorthernLight

Thank you for your great review! Bedankt voor de mooie review en jullie komst! Fijn om de waardering te lezen, leuk. Een fijne dag en veel camper plezier! Groeten, Jarno en Margreet, Camperplaats Leeuwarden.

Camperplaats Leeuwarden