Jachthaven/Camperpark Kuikhorne

De Westereen, Dantumadiel, Friesland, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

mooie cp aan kleine jachthaven. alle voorzieningen aanwezig.

Eriba-22

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer!

Prachtige camperplaats aan het warer!

Yamahadriver

Bedankt voor de mooie beoordeling Yamahadriver! Nog even geduld dan is het weer heerlijk vertoeven aan het water! Welkom!

prachtig gelegen camperplek aan het water. mooie fietsroutes en je kan er ook heerlijk wandelen. superschoon sanitair en aardige beheerders. we komen zeker nog een keer en hopen op beter weer. rinus en beppie

BepRinus

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en de enthousiaste review! Laat het voorjaar maar weer komen! Tot snel.

mooie cp aan kleine jachthaven. alle voorzieningen aanwezig.

Eriba-22

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer!

Prachtige camperplaats aan het warer!

Over ons

About us image
Hartelijk welkom bij Camperpark Kuikhorne in Friesland! Ons camperpark is gelegen op het terrein van een jachthaven in De Westereen. Maak o.a. gebruik van ons mooi, ruim en schoon sanitairgebouw met vloerverwarming, afwastableau met warm water, boekenkast en tegen betaling de wasmachine en/ of droger. U kunt bij ons kiezen uit een plaats aan het (vaar) water, aan de haven of op het grasveld aan de haven. Bij de plaatsen aan het water kun je o.a. lekker vissen of van de voorbij varende boten genieten. Vanaf de camperplaats bent u direct op de prachtige fiets -en wandelpaden die u door het schitterende Friese Woudengebied leiden. Er hangen diverse fietsroutes voor u klaar. Ook het huren van een sloep en chalet is mogelijk. Welkom!

Jachthaven/Camperpark Kuikhorne