vorige week een nacht verbleven. veel zwaar verkeer dat voorbij komt. modderige plaats die vooral voor de kleinere campers geschikt is. met mijn 8 meter camper blokkeer ik de toegangsweg als ik hem correct zou in parkeren.

Senten

We stonden hier 29 mei voor twee nachten. Goeie plaats aan de bosrand dus schaduw, wel langs de weg maar 's-nachts rustig. Omgeving geschikt om te fietsen, je kunt bijv. naar Arnhem fietsen.

• maart 2023

Prima plek voor een overnachting, ik heb prima geslapen.

• maart 2023

Prima plek voor een overnachting, ik heb prima geslapen.

Parking Heteren