Camping de Pampel

Hoenderloo, Apeldoorn, Gelderland, Nederland

• december 2023

Wij arriveren hier op 8-12-2023 om 18.30 uur. Geen receptie, niemand te zien, alles donker. Via de telefoon hoorden we van een antwoordapparaat dat de camping gesloten is. Dit is tegenstelling tot wat vermeld staat in de app. Jammer, weer door gereden.

RuudYolanda

Keurige camping met net sanitair en fraaie plekken. Wel heel erg op kinderen gericht, maar net buiten het hoogseizoen valt dat ons reuze mee.

• april 2023

het is een kindercamping waar je ook behandeld wordt als een kind