• april 2023

Prima plek voor een overnachting. In dat geval hebben wij geen voorzieningen nodig. Je weet dat vantevoren.

David_van_Gelder

Prima plek voor een overnachting. Geen voorzieningen, alleen een afvalvak met twee kleine opening. Winkels zelhem nabij. Geen overlast van de nabij gelegen doorgaande weg gehad.

• oktober 2018

We waren de 2e camper, dus vol :-) De parkeerplaats zelf volledig leeg, kunnen wel een paar campers bij hoor. Je staat wel naast een doorgaande weg aan de rand van het dorp: druk verkeer tot rond 23:00 (stonden maandag op dinsdag) en om 5:00 begint dat weer... maar gratis is gratis.

• april 2023

• oktober 2018