recent hier een aantal dagen weer gestaan, wij komen hier al heel wat jaartjes! nog steeds een fantastische plek om er te staan! alles dik in orde! Henri

henribil

Sluit mij aan bij de vorige reacties; alles was prima in orde! Geen 5 sterren omdat het afwassen buiten gedaan moet worden. (maar in de zomer zal dit minder erg zijn ;-))

K2HoW

Wederom een prachtige locatie om te verblijven. Wij hadden een prachtige plek aan het water. Voorzieningen zijn aanwezig. Een mooie startplek voor wandelingen en fietstochten. De boot richting Schiermonnikoog ligt om de hoek. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Camperplaats Lauwersmeerplezier