• februari 2023

• oktober 2021

Geen speciale camperplaats, maar parkeerplaatsen die vrijwel helemaal volstonden, er was nauwelijks met de camper door te komen. Na contact te hebben gehad met de leiding van het restaurant werd me niets duidelijker. Ik snap niet dat deze plaats opgenomen is in campercontact. Dit is geen aanrader.

• april 2021

Rustige parkeerplaats bij een restaurant. Wij stonden op parkeerplaats 3 wat hogerop met uitzicht op een bos. Achteraan stonden we zonder blokken. We hebben telefonisch eten besteld, een heerlijke maaltijd. Prima plek voor een nacht.

• februari 2023

• oktober 2021