leuke camperplaats om venlo te bezoeken nog geen 3 kilometer naar venlo, geen last gehad van de weg, en geen wc of douche maar dat staat ook niet vermeld dit hebben de meeste campers zelf aan boord

uitoord83

De ruimte is zeer beperkt in de regen. Als de aangrenzende straat je niet stoort, is het een mooie parkeerplaats. V+E, elektra en WiFi aanwezig. Wat heb je nog meer nodig? Ik zal zeker nog een keer terugkomen.

FrankAusDuisburg

hier nu voor de 8 ste keer het is en blijf voor ons de mooiste plek kwa prijs en plaats super en zeker de beheerder en bij leven en welzijn komen wij zeker nog een aantal Keren terug MvG Hans & Anita

Camperplaats De Boswesels