wat een mooie rustige camping. grote omzoomde plaatsen, verhard. nette voorzieningen. verse eitjes 😃. prima uitvalsbasis voor fietsen en wandelen. komen zeker terug !!

Jeedee05

we staan nu heerlijk vandaag zaterdag 6 april in het zonnetje. wat een mooie plekken hier. mooi schoon verzorgd sanitair. zeer vriendelijke eigenaren. oja en fantastische wifi net nieuw gaf de heer aan😁

Doesjes

Wij stonden hier eind september. Een TOPplaats. Keurig en schoon sanitair, vriendelijke ontvangst, gezellige diverse plekjes, sommige met omheining, andere op groter veldje met wijds uitzicht. Prachtige fietsroutes in de omgeving en paar km van Bergeijk.

Camping Tabakspad