Topplaats voor camperaars die zelfvoorzienend zijn! Wat zijn wij blij dat dit bedrijf deze service biedt. Er is mogelijkheid tot stroom en er is een nette sanizuil. Waren er maar meer van zulke plekken in Nederland. Op zondag was de winkel gesloten, maar een andere keer komen we graag binnen!

Niels32

Nette plaats. Verkeer van grote weg goed hoorbaar. Prima nieuwe sanizuil. Echter: er komt geen water uit voor de toiletcassette en ondanks betaling (geld wel retour) ook niet voor vullen schoonwatertank.

M&M_NL

Prima plek voor een camperaar die geen camping zoekt.

M&M_NL

Prima plek voor een camperaar die geen camping zoekt.

Mobiledrôme & Partners