Kleine camping, helaas was onze gewenste plaats bezet door een andere camper, daarom zijn we teruggereden, geen kaartbetaling mogelijk, althans niet met Mastercard. Zeer vriendelijke eigenaren. Vrij duur, maar je bent snel bij de zee.

elibert

Beste familie, bedankt voor uw bericht. Wij hadden graag de door u gewenste ruimte voor u ingericht, dat is zeker gelukt. U kunt bij ons met bankkaart betalen, maar creditcards worden niet geaccepteerd. Leuk om je een andere keer weer te zien! F.Gr. Sandra

Geweldige camping! Super vriendelijk onthaal, schoon sanitair en hele ruime plaatsen

Riefteckels

Leuke camping. Direct achter de duinen. Mooie veldjes, zeer schoon sanitair. Ideaal als je van rust en ruimte houdt.

Camping Hoeve Ons Lust