Mooie, rustige en nette CP. we waren hier voor de tweede keer en komen zeker nog een keer. bovenal vanwege de prachtige omgeving en de vriendelijke eigenaars!

Huipie

Een geweldig mooie plek met zeer vriendelijke eigenaren. Ze hebben tijd voor een praatje en er was ook een presentje in de vorm van 2 bakjes Johma salade. Iedere dag een vers eitje, helemaal super. Vanuit hier kan je ook heel goed geocachen wat wij echt te gek vinden. Gr E en P.

PatriciaD

wat een fijne camperplek !! de omgeving is mooi , de mensen zijn vriendelijk ; we kregen als welkom een lekkere eiersalade en 2 eitjes , de camperplekken zijn netjes en de route die we hebben gewandeld vanavond ( uit het welkomsboek ) was perfect 👍🏼

Camperplaats De Nijenhaer