Rasbro

Dank jullie wel! De jonge torenvalken vliegen nog steeds even over en gaan steeds verder weg. Leuk was dat om mee te maken hè?

Prima camperplaatsen. Schoon en goed sanitair. Vriendelijke ontvangst/eigenaren. Mooie omgeving en dichtbij landgoed en kasteel De Haar.

E&J-camper-13-08-15

Dank jullie wel. We zijn blij dat jullie het naar de zin hebben gehad in ons mooie gebied, zo dicht bij Utrecht.

Bij toeval hier terecht gekomen en wát een fijne plek. prachtige omgeving om te fietsen en de camperplek was super! Sanitair op de camping, brandschoon. een toilet op de Camperplaats en een weids uitzicht over de weilanden. Wat wil je nog meer.

Camperveld bij Camping Boerderij Hazenveld