zeer schone douches/toiletten. Als er veel regen valt, kunnen plekken moerassig worden. we hebben genoten van de Pizza Take-out en kinderactiviteiten. Beetje te duur gezien je voor alles extra betaalt (425 NOK voor 2 volwassenen, één kind, camper met elektriciteit)

Lexirella

prijzen: die kunnen beter niet meer gegeven worden. Klopt niets meer van dit jaar. Standaard bezetting NOK 400, inclusief douches. Verder nog zoals 15 oid jaar geleden. Sinds Hans zijn de plaatsen wat willekeurig en kruipt er net een oversized camper tussen de buurman en ons.

Mooie overzichtelijke, rustige en nette CP aan klein haventje. Werden in NL te woord gestaan, mochten zelf plek uitzoeken. Ruime plaatsen op gras. Schoon sanitair. Kregen ANWB-korting: Camper-2p-stroom 360 NOK.

Lærdal Ferie- og Fritidspark