Het is een heel mooie plaats en rustig.Je kan water bijvullen en je wc ledigen in het eerste vissershuisje.Wij denken toch dat het vissershuisjes zijn, het waren ongeveer een 14tal dezelfde huisjes,die daar op het terrein stonden.Het restaurant is zeker een aanrader.

• maart 2023

Een heel mooie plaats / plaats zonder servicefaciliteiten. 's Nachts ben je erg rustig en vanaf de SP kun je altijd een mooie fietstocht maken langs het water naar Torreira (14km). Er is ook een klein restaurant op het terrein.

• februari 2023

geweldige plek uitzicht over het water,dat is genieten jammer dat er geen camper voorzieningen zijn,we zijn de volgende dag weer vertrokken wc legen watervoorraad inslaan.maar we komen zeker nog een keertje buurten

• maart 2023

• februari 2023